Zal ik dan als eerste wel bij deze foto het antwoord plaatsen?
Even kijken, in Kenia staat nog steeds het wereldrecord van 19 (busje heette No Fear; heb nog steeds nachtmerries...) en in deze zaten er denk ik 16 (incl chauffeur)!
Veel plezier nog en sterkte met alle overige onderhandelingen.
Jochem Hilberink:
4 augustus 2009
Mijn antwoord is 22 IN de bus, zaten er ook nog 5 op het dak??
Trouwens, 29 augustus ben ik in Gorredijk... Mochten mem en heid daar ergens rondhangen, dan kan ik het overhandigen in plaats van opsturen... Laat maar horen...
Werken is niet leuk
Siem, Fem, Kaj en Liv:
16 augustus 2009
ik denk 21! 4 voorin, 5 midden 5 achter en 7 achterin de laadbak! ofzo......
HIer alles prima. Klik hiet voor een mooie foto van onze kindjes (even knippen plakken in nieuw venster)
Even kijken, in Kenia staat nog steeds het wereldrecord van 19 (busje heette No Fear; heb nog steeds nachtmerries...) en in deze zaten er denk ik 16 (incl chauffeur)!
Veel plezier nog en sterkte met alle overige onderhandelingen.
Trouwens, 29 augustus ben ik in Gorredijk... Mochten mem en heid daar ergens rondhangen, dan kan ik het overhandigen in plaats van opsturen... Laat maar horen...
Werken is niet leuk
HIer alles prima. Klik hiet voor een mooie foto van onze kindjes (even knippen plakken in nieuw venster)
http://picasaweb.google.com/grunn.milina/Augustus2009?authkey=Gv1sRgCJLfkIGctvmJ_gE#5368403593438132130
GKB bevalt prima en we zijn alweer 5 weken aan het werk. Over 5 weken gaan we op vakantie en zitten we qua afstand iets dichterbij jullie HAHA!!
Veel plezier nog!!! En tot het volgende verhaal. Kus!!!