| De mooiste tijd van ons leven |
2 mrt. '10 |
Bangkok, Thailand |
6 |
| In hogere sferen verlaten we India |
16 feb. '10 |
Ko Tao, Thailand |
0 |
| Starring Bas & Ans |
3 feb. '10 |
Varkkallai, India |
4 |
| Magisch Rajastan |
21 jan. '10 |
Udaipur, India |
4 |
| Eind 2009 in India |
4 jan. '10 |
Jaipur, India |
3 |
| We hebben het gehaald! |
20 dec. '09 |
Pokhara, Nepal |
3 |
| Rondje Everest en een afritsbroek!? |
6 dec. '09 |
Pokhara, Nepal |
8 |
| Hallo Himalaya! |
30 nov. '09 |
Kathmandu, Nepal |
2 |
| Vietnam, een LITER bier voor 40 cent |
9 nov. '09 |
Phu Quoc, Vietnam |
4 |
| CHINA was groots |
22 okt. '09 |
Hanoi, Vietnam |
3 |
| Op vakantie met 500 miljoen Chinezen |
14 okt. '09 |
Beijing, China |
1 |
| Kort berichtje |
13 okt. '09 |
Kunming, China |
2 |
| 'You like eat coffee?' |
3 okt. '09 |
Shangri-la, China |
3 |
| Dit is Laos |
21 sep. '09 |
Yunjinghong, China |
3 |
| Wat een festijn dankzij Pepijn |
11 sep. '09 |
Luang Prabang, Laos |
3 |
| China en bier op een 'dakterras' |
31 aug. '09 |
Bangkok, Thailand |
8 |
| Niets moet in Ubud |
22 aug. '09 |
Bangkok, Thailand |
9 |
| Draken Bestaan! |
10 aug. '09 |
Gili Air, Indonesië |
3 |
| Afdingen en de Zomerpuzzel! |
31 jul. '09 |
Kuta, Indonesië |
5 |
| Ans en Bas op safari |
27 jul. '09 |
Yogyakarta, Indonesië |
2 |
| Een potentiele vlietuigkaping en eco toerisme.... |
18 jul. '09 |
Sepilok Rehabilitation Center, Sabah, Borneo, Maleisië |
5 |
| Eerste keren |
13 jul. '09 |
Singapore, Singapore |
1 |
| We found Nemo! |
8 jul. '09 |
Pulau Perhentian, Maleisië |
7 |
| Thee, thee, thee en een mos bos |
3 jul. '09 |
Tanah Rata, Maleisië |
5 |
| Nasi voor Ans en Bassie |
29 jun. '09 |
Langkawi, Maleisië |
11 |
| Please, not spicy thank you |
23 jun. '09 |
Nakhon Si Thammarat, Thailand |
6 |
| Heerlijk zalig leven |
19 jun. '09 |
Ko Phangan, Thailand |
9 |
| Net als in bad |
12 jun. '09 |
Ko Tao, Thailand |
2 |
| 2 dagen niks hoeven |
10 jun. '09 |
Hua Hin, Thailand |
4 |
| Eerste bier |
8 jun. '09 |
|
11 |
| Laatste week Groningen! |
1 jun. '09 |
Groningen, Nederland |
6 |
| Welkom! |
1 jun. '09 |
|
1 |
- kelvin: ik ben coool
- Siem, Fem, Kaj en Liv: Lieverds! ijn julie er weer.…
- Ot: Heej liefies, Wat een mooie…
- Saskia: Lieve Ans en Bas, Wat weer…
- Marjan: Haaa wat leuk (grappppig,…
Alle reacties »