Thee, thee, thee en een mos bos

3 juli 2009 - Tanah Rata, Maleisië

We zijn nu een paar dagen in de Cameron Highlands, en de eerst welkome verkoeling beleven we nu als koud. Normaliter is het hier wel wat koeler, en 's avonds zelf 'trui' weer, maar overdag is het hier nu ook fris. We hebben de laatste dagen veel regen gehad..kortom, morgen gaan we weer door naar een eiland! Hoera!

Zo...het klinkt bijna als klagen he? Dat is het niet hoor! We hebben hier een prachtige wandeling door de jungle gemaakt, een tourtje gedaan waar we de theevelden hebben bezocht en een 'mossy forest' (of wel een bos met veel mos), een slang gespot (niet giftig mem), het hoogste punt (helaas in de mist) bezocht en we hebben heel veel thee gedronken. Zie ook het filmpje.

Ook hebben we een soort van plan gemaakt over hoe we verder gaan in Maleisie, en hoe we in Indonesie gaan komen. Even wat denkwerk (oef!) maar we hebben een plan. Om van al dit denkwerk bij te komen gaan we morgen naar eilandengroep Pulau Perentian (dank voor de tip Wiebe). Met een beetje geluk spotten we daar schilpadden en veel tropische vissen; van een medereiziger hoorden we dat het lijkt alsof je een aquarium inloopt. Lijkt ons top!

P.S. Iedereen nog bedankt voor de hartelijke felicitaties, is wel heel leuk om te lezen!

Liefs!

1. Simon:
    3 juli 2009
    Heee Bansjes!

Bassie, natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben gisteren nog even flink naar binnen wezen loeren bij de parkweg, volgens mij zitten die lui er nog niet in...of wel>
    Het zag er i.i.g. superstrak uit.

Ik ga nog wel vaker even koekeloeren
  2. Anouk:
    3 juli 2009
    He Bastiaan en Ans,

Bastiaan nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ans natuurlijk ook.
    Als ik dat zo lees heb je een verjaardag gehad die je nog altijd bij blijft. Heb je het koud??? Moet je naar Pekel komen. Het hier nu een broeikas zo'n 30 graden. Het is super leuk om jullie op deze manier te volgen. Blijf genieten!

groetjes Anouk
  3. Jelle:
    4 juli 2009
    Toppers!

Leuke reactie weer! Bas, ook jij nog van harte met je verjaardag! :-) Ik zit momenteel in Saigon, alwaar ik vandaag ga shoppen voor het thuisfront. Cheap, cheap! Morgen naar Hong Kong voor de laatste dagen en dan komt er in de nacht van 8 op 9 juli een einde aan (wat voor mij) een tijdperk (lijkt). Desalniettemin lijkt het mij heerlijk om iedereen weer te zien.

Blijf genieten en tot horens!

Zoen,

Jelle
  4. Daddy Paul:
    4 juli 2009
    Ans

Trying to read a Dutch blog is truly one of the most mindbending experiences I have done recently. If I've drunk enough, sometimes one or two words even seem to make sense. My baby boy Robert came along 4 weeks ago and is a very chilled out dude, Maria got a bit jealous but is taking the role of big sister very seriously now. If you ever join the real world and sign up to facebook you'll be able to see some pictures of the happy Mansbridge family.

Hope the trip is going well!

Paul :)
  5. benita:
    5 juli 2009
    Het ziet er allemaal geweldig uit! Wat een foto's, echt super!!! Hoe gaat het nu? een maand van huis? Het wordt nu echt serieus voor jullie!!! Hoe gaat het met het alleen maar vakantie vieren en niet te hoeven werken? Al de ''innerlijke rust'' gevonden?
    Ik kijk uit naar jullie verslagen! Dikke x Benita, Era en visje Bas (Ans+)