Laatste week Groningen!

1 juni 2009 - Groningen, Nederland

Nog 6 dagen te gaan en dan vliegen we enkele reis naar Bangkok.  Vreemd hoor, niet werken en 9 maanden niets 'moeten'. Maar natuurlijk ook heerlijk! Gewoon 9 maanden vakantie! Ha!

We zijn de afgelopen 3 maanden druk bezig geweest met het voorbereiden van onze grote reis. We hebben van alles geregeld, uitgezocht en verkocht. Om je een idee te geven van onze 'to do-list'. Verkoop overbodige spullen via marktplaats en rommelmarkt, gesprekken met makelaars voor het vinden van een huurder, begroting maken, voor 8 maanden malaria pillen regelen, kleine slaapkamer verbouwen, reisverzekering, persoonlijke spullen opslaan (dank Heit en Mem), matras regelen (dank Pap), abonnementen opzeggen, opschorten en veranderen, shoppen bij de enge winkel de Bever (brrr), werken (deden we ook nog gewoon ernaast), en heeeel hard sparen.

En nu...nu zijn we zo ver. Nog 6 dagen en dan vliegen we enkele reis naar Bangkok...kan niet wachten!

Op deze blog zullen we onze avonturen bijhouden. Je kan hier ook foto's en filmpjes bekijken! Veel plezier ermee en als je iets zinnigs te melden hebt, ga je gang!

Kus Bas en Ans

1. Johannes en annie:
    1 juni 2009
    test test, sa efkes probjerje ot dit allejer lukt, nog efkes een aweskietgroetje in`t frysk, dat it jimme tiege goed gean mei, dikke tutten fon us ek names dexter, hy fiend it jir geweldig, no doooooooo
  2. Marg:
    2 juni 2009
    Zijn jullie nu nog niet weg??

Hey have fun, en niet te snel terugkomen, maar toch ook weer wel, snap je ;)

Hoop dat het geweldig wordt! Geniet ervan! Liefs M
  3. Françoise:
    3 juni 2009
    Ik wens jullie een mooie tijd toe. Ben benieuwd wat je gaat tegenkomen en ervaren.
    Succes!
    Françoise
  4. Liane:
    4 juni 2009
    Hoi Ans en Bas,
    leuke site man. Ben benieuwd naar de foto's en jullie avonturen. Heel veel plezier en maak er iets onvergetelijks van.
    Groetjes Liane
  5. Annemarie:
    4 juni 2009
    Hoi Lieverds,
    Mooi hier! Nou ik ben zeer benieuwd naar alle avonturen. Kom maar op!

Liefs Annemarie
    Ook van Jan en Jinne
  6. José:
    5 juni 2009
    Hoi Ans en Bas,

Het is bijna zover! Nogmaals heel veel plezier! Dat gaat vast en zeker lukken. Leuk om jullie via deze site te volgen.

Groetjes José