Haaai!
Wat vreselijk herkenbaar allemaal!
Bali is dan even heerlijk na al dat gepingel en geruzie. Afdingen prima, maar met deze mensen heb je bijna ruzie, apart.
Jaloers op de trip naar Flores, hadden we te weinig tijd voor. Ben errrrrg benieuwd hoe dat is!
Gaan jullie nog naar Gili?
Liefs! M
Wat vreselijk herkenbaar allemaal!
Bali is dan even heerlijk na al dat gepingel en geruzie. Afdingen prima, maar met deze mensen heb je bijna ruzie, apart.
Jaloers op de trip naar Flores, hadden we te weinig tijd voor. Ben errrrrg benieuwd hoe dat is!
Gaan jullie nog naar Gili?
Liefs! M